tirsdag 20. oktober 2009

Weird fact!

Jeg er (som mange allerede visste) en ganske rar person. Selv ser jeg på meg selv som ganske normal, men har forstått at ikke alle gjør det. Vel...her kan vi jo definere normal da, er ikke sikkert det er så bra å være normal heller :-)

Noe av det som gjør meg rar er (etter manges mening, deriblant IKKE min egen, men av hensyn til flertallet, så nevnes det her): nusikksmaken, matvaner, hobbyer, filmer, sitater. Okei tror jeg stopper der, før det blir for anti-oppløftende. Jeg skal jo tross alt ikke brytes helt ned!

For å glede mine venner (som de liker å kalle seg, selv etter alle disse kommentarene) har jeg laget en liten liste over "Weird fact about Moll". Denne er langt fra fullstendig, og fortsettelser kommer til å følge. Enjoy!

Weird fact about Moll
- får adrenalinkick av å hjelpe andre (no kidding!)
- synes Gerard Butler er den kjekkeste mannen på jordas overflate
- må ha ett bein i rommet når lysbryteren slås på/av (jobber litt med det punktet, så det bedrer seg gradvis)
- kan ikke få nok av pastaskruer m/pølse i tomatpuresaus (sikle sikle)
- gråter av ALLE Tore på sporet episodene (men hvem gjør ikke det!)
- det er fire byer i hele verden jeg kan tenke meg å bo i; New York, Shanghai, Trondheim og Kristiansand
TO BE CONTINUED!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar