søndag 11. oktober 2009

Bloggen får en ny sjanse...

Jeg er ikke den flinkeste til å blogge. Det kan jeg godt innrømme. En god blogger skriver innlegg hele tiden, om alt og ingenting. Det gjør ikke jeg. Det går ofte lang tid mellom hvert innlegg, og jeg skriver kun om de "store" tingene som skjer. Reiser og spesielle hendelser. Jeg må bli flinkere til å dele både små og store opplevelser. Antagelig så er det ingen andre som bryr seg nevneverdig, men jeg føler det betyr noe for meg. Jeg går ofte å formulerer blogginnlegg inne i hodet mitt. Tenker at dette kunne vært kult å dele med andre, men jeg gjør ingenting med det. Tankene blir bare oppe i hodet mitt. Noen ganger kommer kanskje en liten brøkdel ut; i form av en Facebook-status eller en liten Tweet, men ingenting lander på bloggen. Det er dette jeg nå skal gjøre (enda) et forsøk på å forandre.

Håper det blir mange innlegg fremover, med mye skikkelig uinteressant innhold :-)

God lesning!

1 kommentar: