mandag 30. november 2009

Ønskeliste til jul!

Dette er noe jeg tenker dere lurer skikkelig på, så da skal jeg selvfølgelig legge det ut ;-P

Det er ikke prioritert rekkefølge, bare hva jeg kommer på akkurat nå.

1. Reise - hvor som helst med hvem som helst
2. Konsert
3. Kino
4. Middag
5. Opplevelser generelt
6. Speilreflekskamera
7. Osteklokke
8. Brettspill (f.eks TP,settlers...)
9. Hundevalp (men har vel egentlig ikke tid enda, så ikke gi meg det ;-P)
10. Mann
11. Skjønnheten og udyret på dvd (disney collection)
12. Andre disney collection filmer
13. Romantiske komedier (jeg har utrolig mange, så i fare for at jeg har den fra før, bør den kunne byttes)
14. Gode bøker, gjerne ikke skjønnlitteratur, men heller faglitteratur, enten om religion eller om noe helt annet, reisehåndbøker f.eks til fjerne steder
15. RBK-ting

Det finnes sikkert mer, men siden jeg ikke kan sitte foran dataen lenger akkurat nå, må spise, så avsluttes listen her. Jeg ønsker meg generelt gode opplevelser med gode venner og familie. Jeg har en proppfull leilighet med ting, så trenger egentlig ingenting (selv om jeg trenger litt det som står på lsiten da, og sikkert et par andre ting ;-P). Men den beste investeringen man kan gjøre, som har best avkastning i det lange løp, er å investere i gode opplevelser og minner med venner og familie :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar