tirsdag 1. desember 2009

1. desember :-)

I dag er desember offisielt i gang. Er jo en god del butikker som har solgt adventskalendere i mange måneder, men nå kana vi endelig ta de i bruk :-)

Jeg har ikke behøvd å kjøpe noen kalender, for min kjære søte mamma har laga pakkekalender til meg i år igjen. Det har vi hatt siden jeg var liten, og det er like stas hvert år :-) Både jeg og Camilla har fått hver vår (som vi pleier). Mamma reiste opp til Bardufoss og installerte Camilla sin for noen uker siden. Da hadde hun med en til Scent også. Og jammen har ikke Doffen også fått en :-) Doffen er veldig glad i sin, han snuser på den hele tiden. Mon tro om det er noe spiselig inni den. Hahaha :-P

Jeg fikk faktisk hele to pakker i dag. Mamma hadde telt feil på Camilla sin kalender, så hun fikk noen ekstra gaver, så da måtte jo jeg det også :-) Alt for at verden skal være et litt mer rettferdig sted å være! Pakkene var Blåfjell-Lano og kokebok med tradisjonell norsk mat. Kjempefine :-) Lurer på om det er et hint fra mamma egentlig, både kokeboken og såpen. Haha :-P Jeg får prøve å bruke de begge to....!

God advent til alle sammen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar